mandag den 30. januar 2017

Al begyndelse er svær

Jeg må indrømme, at jeg har skulle tage et gevaldigt tilløb til at skrive første indlæg. Jeg har så uendeligt meget på hjertet som jeg håber, at i har lyst til at høre om hen ad vejen. Det kan være at ordene kommer snublende. I må bærer over med mig. Det er med hjertet i halsen, men jeg brænder for at kunne fortælle om hvad jeg går og roder med.

Man kan vel sige at, det med formatet ( Villaformat ) har været et gennemgående tema for mig. Da vi boede i lejlighed handlede bloggen om indretningen og livet i en et værelses lejlighed "Lilla stugan". Især indretningen af altanen blev jeg grebet af.
Nu har formatet ændret sig om man så må sige fra lejlighed til Villa. Vi har nemlig købt en gammel murermester villa på landet fra 1959, som trængte til en rimelig kærlig hånd. Det er nu blevet vores hjem og selv om det har været et par hårde år kan jeg også ærligt sige, at de har været fantastiske og jeg har lært en hel masse og måske mest om mig selv. Selv om vi er nået langt på huset, så mangler der stadig en del og især i haven.

Jeg håber at i har lyst til at følge med i tilblivelsen. Mit format er nu en Villa og en grund på 940 kvadratmeter. Heri er det meningen, at jeg skal fylde så meget i jeg kan. Jeg tænker på spiselige planter, dyreliv, blomster, stier, legehuse og gynger, en lille butik. Kan i forestille jer det?

Jeg vil gerne vise, hvor meget man kan med en almindelig parcelhushave. Hvad man kan opnå uden at det bliver grimt. Jeg vil gerne inspirere og håber at kunne omvende bare et par stykker til at turde at dyrke lidt mere i deres haver end bare græs.

I må endeligt spørge ind til tingene. Jeg ved meget, men der er meget jeg kunne blive klogere på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar